Afslanken in 3 fasen

PowerSlim_Logo
De diëtisten van Power Slim hebben een behandelplan opgesteld dat bestaat uit 3 fasen. Het behandelplan is gericht op:

  1. Strikte fase: Aan te houden tot 80% van het gewenste gewichtsverlies is bereikt.
  2. Overgangsfase: Tot het bereiken van je streefgewicht.
  3. Stabilisatiefase: Stabiliseren en leren behouden van het bereikte streefgewicht.

behandelplan_nieuw_def_2018

 

Fase 1:  afvallen

In de eerste fase neem je 5 tot 7 producten van Power Slim per dag. Verder heb je de keuze uit mager vlees, vis, eieren en vele soorten groenten en smaakmakers. In deze fase bereik je het grootste gedeelte van je gewichtsverlies.


Fase 2:  bereik je streefgewicht

In de overgangsfase bereik je je streefgewicht. Er worden geleidelijk meer soorten voedingsmiddelen aan het menu toegevoegd. Brood, fruit, kaas, noten en graanproducten komen stapsgewijs weer terug op het menu. Je Power Slim voedingscoach leert je wat de goede keuzes en hoeveelheden zijn. Vanaf fase 2B kunnen PowerSlim Balance producten worden toegevoegd. Dit zijn speciaal door PowerSlim ontwikkelde producten om op gewicht te blijven.


Fase 3: voorkomen jojo effect

Nu je eenmaal je streefgewicht hebt bereikt laat de voedingscoach je nog niet los. Op gewicht blijven is immers de grootste uitdaging van afvallen. Daarom leer je in de stabilisatiefase gezond te eten om je gewicht te stabiliseren en te leren behouden.

Je neemt alleen nog de tussendoortjes van Power Slim en PowerSlim Balance producten. Bij een groot gewichtsverlies blijf je voor minimaal een jaar onder begeleiding van je Power Slim voedingscoach. Zo helpen we je terugvallen te voorkomen.

callToAction